Ο κόσμος του ταξιδιού αλλάζει – και μαζί του, αλλάζει και ο τρόπος που μένουμε. Μία νέα τάση με το όνομα «hotel hopping» κερδίζει συνεχώς έδαφος παγκοσμίως, ειδικά ανάμεσα στους νεότερους ταξιδιώτες που διψούν για εμπειρίες και αυθεντικότητα.
Τι είναι το “hotel hopping”
Ο όρος προέρχεται από το γνωστό “island hopping” – τις διακοπές όπου αλλάζεις νησί κάθε λίγες μέρες. Στην εκδοχή της διαμονής, το “hotel hopping” σημαίνει ότι ένας ταξιδιώτης κάνει κράτηση σε περισσότερα από ένα ξενοδοχεία μέσα στον ίδιο προορισμό, για να ζήσει διαφορετικές εμπειρίες, γειτονιές και στυλ φιλοξενίας.
Δεν μένεις απλώς κάπου. Ζεις πολλαπλές εκδοχές του ίδιου προορισμού.
Η νέα γενιά το έκανε τάση
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Hotels.com σε 18 χώρες, περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (54%) έχουν υιοθετήσει το “hotel hopping” ως τρόπο να μεγιστοποιήσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
Ποιοι το καθιερώνουν;
👉 Η Generation Z και οι Millennials, που ταξιδεύουν με γνώμονα την εμπειρία, την εξερεύνηση και το “instagrammable moment” περισσότερο από ποτέ.
Γιατί να αλλάζεις ξενοδοχείο;
Η αλλαγή σκηνικού λειτουργεί ανανεωτικά, ειδικά σε προορισμούς με πολλές πλευρές.
Οι βασικοί λόγοι που οι ταξιδιώτες προτιμούν να “hotel hop” είναι:
- Για να ανακαλύψουν διαφορετικές γειτονιές μιας πόλης (π.χ. στο Τόκιο ή στο Παρίσι).
- Για να εκμεταλλευτούν καλύτερες προσφορές ή παροχές.
- Για να συνδυάσουν πολυτέλεια και αυθεντικότητα – ένα luxury resort τη μία μέρα, ένα boutique hotel την επόμενη.
- Για να προσαρμόσουν τη διαμονή τους σε εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, φεστιβάλ ή επαγγελματικά ταξίδια.
Όπως ανέφερε η Melanie Fish, αντιπρόεδρος επικοινωνίας στο Expedia Group:
«Το ξεπακετάρισμα και το ξαναπακετάρισμα αξίζει τον κόπο, όταν αλλάζει το σκηνικό και η εμπειρία του ταξιδιού.»
Οι πόλεις και τα νησιά που πρωταγωνιστούν
Η τάση αναπτύσσεται ραγδαία σε αστικά κέντρα και νησιωτικούς προορισμούς που προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες σε κοντινή απόσταση:
Top πόλεις:
- Τόκιο
- Λονδίνο
- Παρίσι
- Λος Άντζελες
- Λας Βέγκας
Top νησιά:
- Μαγιόρκα
- Χονολουλού
- Πουκέτ
- Μπαλί
- Σαν Χουάν
Bleisure και “experience travelers”
Το “hotel hopping” ευνοείται επίσης από το φαινόμενο του bleisure (business + leisure).
Ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες της Gen Z και των Millennials παρατείνει τα επαγγελματικά του ταξίδια για να απολαύσει εμπειρίες αναψυχής σε πολλαπλές διαμονές.
Η φιλοσοφία είναι απλή: γιατί να μείνεις σε ένα μόνο ξενοδοχείο, όταν μπορείς να ζήσεις τέσσερα διαφορετικά ταξίδια σε ένα;
Το ταξίδι ως συλλογή εμπειριών
Το “hotel hopping” αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή του τουρισμού, όπου η διαμονή παύει να είναι απλώς πρακτική ανάγκη και γίνεται μέρος της εμπειρίας. Οι ταξιδιώτες πλέον θέλουν να νιώσουν κομμάτι κάθε τόπου – από ένα artsy boutique στο κέντρο, μέχρι ένα resort με θέα στη θάλασσα.
Μπορεί να χρειάζεται λίγο παραπάνω οργάνωση, αλλά το αποτέλεσμα είναι μια πιο πλούσια, πολυδιάστατη ταξιδιωτική ιστορία.
Hotel hopping: γιατί ένα ταξίδι, αξίζει να το ζήσεις σε περισσότερα από ένα σημεία.
Δείτε επίσης



